The Relationship Between Brands And Music Needs To Evolve 05/2017

Retrouvez ici les interviews de responsables synchro, les articles consacrés au rôle de la musique dans la publicité, etc

Aucune demande de musiques ou de vidéos ne sera prise en compte dans cette rubrique.

Modérateurs : fifoox, dingo

Répondre
Avatar du membre
shadow's lisa
Modération Powaaaa
Messages : 57686
Enregistré le : sam. 16 oct. 2004, 17:53
Contact :

The Relationship Between Brands And Music Needs To Evolve 05/2017

Message par shadow's lisa »

The Relationship Between Brands And Music Needs To Evolve

By Andy Walsh - 05.25.17


Modern partnerships between marketers and artists should go far beyond just a song in an ad.


Music is what anthropologists call a “cultural universal.” It’s one of the few constants across the diverse cultures of the world that is practiced and celebrated in every society.
And while it manifests differently across a wide range of industries and cultural disciplines, there is no denying the huge role it plays in people’s lives, the passion it evokes, and the emotion it can communicate, even breaking down language barriers.




:)
.

"L'ouverture d'esprit n'est pas une fracture du crâne"

Répondre

Qui est en ligne

Utilisateurs parcourant ce forum : Aucun utilisateur enregistré et 24 invités